Без рубрики Педагогічну практику з української мови розпочато

Педагогічну практику з української мови розпочато

01 лютого 2022 року відбулася настановча онлайн-конференція з виробничої практики студентів 4 курсу спеціальності «Середня освіта (Українська мова і література)» під загальним керівництвом проф. А.Л.Ситченка, д.пед.н. Л.В.Рускуліс. Мета виробничої педагогічної практики – сприяти формуванню в студентів фахових компетентностей на основі здобутих теоретичних знань та зв’язку їх із практичними вміннями й навичками професійної діяльності, підготувати студентів до самостійного й ефективного виконання фахових функцій учителя української мови і літератури в сучасному закладі загальної середньої освіти в системному зв’язку з іншими навчальними та виробничими практиками, передбаченими навчальним планом та освітньою програмою фахової підготовки зі спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти.

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

Літературний портрет до 300-річчя від дня народження українського просвітителя-гуманіста, філософа, поета Г.С. СковородиЛітературний портрет до 300-річчя від дня народження українського просвітителя-гуманіста, філософа, поета Г.С. Сковороди

30 листопада 136 група філологічного факультету з куратором Нікіфорчук Світланою Сергіївною відвідали літературний портрет «Невтомний шукач свободи і щастя», який проводила Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека до 300-річчя від дня

Он-лайн захід «Моя Україна – єдина та вільна»Он-лайн захід «Моя Україна – єдина та вільна»

День Незалежності України – державне свято, яке було введено в пам’ять про прийняття Декларації про державний суверенітет, а пізніше й Акта проголошення незалежності. Протягом останніх шести місяців українці надихають світ

Тенденції розвитку української мовної особистостіТенденції розвитку української мовної особистості

25 квітня в межах ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції розвитку філологічної освіти в контексті інтеграції у європейський простір» відбулося секційне засідання «Тенденції розвитку української мовної особистості», на якому обговорено актуальні