Без рубрики Оновлення освітніх програм відповідно до стандартів ЄС

Оновлення освітніх програм відповідно до стандартів ЄС

26.06. 2023 року відбувся семінар “Оновлення освітніх програм відповідно до стандартів ЄС” під егідою Erasmus+ проекту #MultiEd з трьома воркшопами.

Воркшоп 1 “Профіль освітньої програми у розрізі національних стандартів вищої освіти” (Людмила Кокоріна, к. пед. н., доц.)
Горлівський інститут іноземних мов

Воркшоп 2 “Розробка та модернізація освітньої програми” (Тетяна Мороз, к. пед. н., доц., Вікторія Баркасі, к. пед. н., доц.)
Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського

Воркшоп 3 “Адаптація освітньої програми до українських реалій” (Ольга Каніболоцька, к. пед. н., доц., Анна Ваніна, к. філол. н., доц.).
Запорізький національний університет

Дізнатися більше про проєкт можна відвідавши сайт http://www.multied.com.ua
National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team
#Erasmus+ #ErasmusUA #MultiEd
Alesia Golovko Svitlana Zapolskykh Maryna Shkuropat Tatyana Moroz

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

Онлайн захід до 170-річчя М.Аркаса «Стежками науково-краєзнавчої експедиції»Онлайн захід до 170-річчя М.Аркаса «Стежками науково-краєзнавчої експедиції»

«…І ще побачиш ти мене, Моя кохана Україно» Вшановуючи ювіляра М.М. Аркаса, який започаткував на Миколаївщині велику справу утвердження української національної ідеї, пропагуючи її через розвиток культури й освіти, студенти

Коуч-семінар «Літературознавчий дебют. Алгоритм осягнення гендерних і фентезійних трансформацій»Коуч-семінар «Літературознавчий дебют. Алгоритм осягнення гендерних і фентезійних трансформацій»

22 лютого в межах науково-методичної співпраці кафедри української мови і літератури Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського та миколаївського ліцею № 58 відбулася чергова зустріч доц. А. І. Гурдуза

Виробнича практика у ЗВО з англійської мовиВиробнича практика у ЗВО з англійської мови

Виробнича практика у ЗВО є складовою професійної підготовки фахівців на освітньо-кваліфікаційному рівні “Магістр” і завершальним етапом практичної підготовки студентів університету до професійно-педагогічної діяльності. Основною метою даної педагогічної практики є закріплення