Без рубрики «Вірші пишуться для того, щоб сказати більше, ніж можна сказати прозою»

«Вірші пишуться для того, щоб сказати більше, ніж можна сказати прозою»

«Вірші пишуться для того, щоб сказати більше, ніж можна сказати прозою», – це полемічне твердження, хоча й досить точне, – в основі лекційного заняття, проведеного доц. І. Г. Родіоновою для студентів 116 гр. спеціальності СО (Українська мова і література) 06 листопада 2023 р. Лекторка представила версифікацію як мистецтво творення віршів і одночасно – розділ теорії літератури, який вивчає організацію віршової мови, її естетичну природу, різні системи віршування та історію їх розвитку, віршовий ритм і засоби його творення (метрику), звукову організацію (фоніку, риму) і ті визначальні ознаки віршованих творів, що обумовлюють їх специфіку та становлять підґрунтя аналізу ліричного тексту. Продуктивності навчання сприяло моделювання евристичної бесіди, застосування ІКТ та елементів інших комунікативних технологій, що передбачають усебічний аналіз представленої літературознавчої проблеми.

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

СТИПЕНДІАЛЬНІ ПРОГРАМИ DAADСТИПЕНДІАЛЬНІ ПРОГРАМИ DAAD

01 листопада 2018 року на факультеті іноземної філології МНУ імені В.О.Сухомлинського відбулась презентація стипендіальних програм та літніх мовних шкіл DAAD. Презентацію програм провела лектор DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst – Німецька

Обирай своє майбутнє сьогодні!Обирай своє майбутнє сьогодні!

25 березня 2023 року викладачі кафедри германської філологіїї філологічного факультету МНУ імені В.О. Сухомлинського провели зустріч із випускниками «Абітурієнт – 2023». У програмі заходу старшокласники дізналися про особливості вступної кампанії

Досвід професіоналівДосвід професіоналів

9 вересня 2021 р. відбулася зустріч учителя англійської мови вищої категорії ЗЗСО№20 Андрія Єрмачкова, випускника нашого університету, зі студентами ІІІ курсу філологічного факультету. На кафедрі англійської мови і літератури філологічного