Без рубрики Навчально-педагогічна практика з англійської мови

Навчально-педагогічна практика з англійської мови

П’ятого лютого 2024-го року розпочалася навчально-педагогічна практика з англійської мови для студентів 4-го курсу філологічного факультету спеціальності 014 Середня освіта ( Спеціалізація: 014.02 Мова і література, ОП: Англійська та друга іноземна). Студенти проходять практику дистанційно на базі шкіл міста. Традиційно педагогічна практика стартувала з настоновчої конференції, де практиканти дізналися про цілі на завдання практики, ознайомились з всім пакетом звітньої документації.
Як було зазначено на конференції, метою навчальної практики є не тільки формування професійних умінь і навичок, виховання на базі здобутих в університеті знань, але й оволодіння студентами сучасними методами та вміннями майбутньої професійної діяльності, потреби систематично поповнювати свої знання і творчо застосовувати їх в практичній діяльності.
Після конференції з керівниками практики від кафедри германської філології студенти зустрілись з керівниками від баз практики. Так, директор гімназії №4 імені Б.І.Молчанова. Овчаренко В’ячеслав Михайлович організував та провів онлайн вебінар «Граматичний огляд», де в цікавій та дискусійній формі обговорив з майбутніми вчителями такі питання як акторська майстерність вчителя та мотиваційна частина уроку, що таке цілепокладання та актуалізація як етап кожного уроку.
Після вебінару студентів запросили до онлайн конференції, де відбулося перше знайомство практикантів з вчителями методистами з англійської мови від баз практик. Студентів ознайомили зі структурою навчальних закладів, розкладом, підручниками, розподілили по класам, відповіли на всі організаційні питання, стосовно початку навчально-педагогічної практики. Нажаль через військовий стан, всі уроки проходитиме тільки в онлайн форматі на платформі Google Meet. Під час асинхронного навчання практиканти мають постійно підтримувати зв’язок з учнями, використовуючи Телеграм та Вайбер.
Одже, цей період навчання є дуже важливим для оволодіння студентами майбутньої професії. Завдяки педагогічній практиці студенти мають змогу спробувати себе у ролі вчителя, навчитися оцінювати, аналізувати та проводити уроки. Завдяки наставникам, які завжди на зв’язку, готові допомогти, дати слушну пораду та об’єктивну критику, студенти отримують цінний досвіт викладання. Бажаємо всім студентам 4 курсу успіхів та натхнення!

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

Мова-код націїМова-код нації

21 жовтня об 11:00 на філологічному факультеті відбулося засідання дискусійного клубу на тему «Мова – код нації» за участю студентів 356, 456 груп за спеціальністю «Прикладна лінгвістика». Організатор заходу –

ПЕРЕКЛАДАЦЬКИЙ СУПРОВІД МІЖНАРОДНОГО ТРЕНІНГУПЕРЕКЛАДАЦЬКИЙ СУПРОВІД МІЖНАРОДНОГО ТРЕНІНГУ

ПЕРЕКЛАДАЦЬКИЙ СУПРОВІД МІЖНАРОДНОГО ТРЕНІНГУ Уся професія перекладача – це безперервне навчання, безперервне відкриття нового. Щоб домогтися успіху, важлива постійна робота над собою і вдосконалення себе у професії. Студенти 426 групи

Кураторська година «Герої рідного краю»Кураторська година «Герої рідного краю»

З нагоди Дня захисника України старші викладачі кафедри германської філології Баркарь У.Я. та Чередниченко В.П. провели кураторську годину для студентів 336 і 426 груп на тему «Герої рідного краю». Спочатку