11 вересня доц. А. Гурдуз провів для магістрантів (616 група) філологічного факультету «показову» лекцію «Літературні системи: типи, динаміка, проблеми визначення. Вчення про світову літературу». Синтетизація сучасних літературознавчих досліджень і необхідність навичок масштабних метатекстових узагальнень, переосмислення системності в компаративістиці зумовлюють потребу посилення відповідних акцентів під час підготовки майбутніх філологів, і в цьому контексті актуальність такої лекції очевидна. Зосередженість на проблемах визначення світової літератури як динамічної єдності субодиниць, на їх характеристиках і співвідношеннях дозволили сполучити історичний ракурс дискурсу з аналізом його сьогодення. Ефективному засвоєнню теми й живому інтересу магістрантів сприяли оригінальна евристика в поданні матеріалу крізь призму рецепції низки наукових «шкіл» компаративістики, водночас доступність, інтерактивність викладу з оптимальною візуалізацією аналізованих міжлітературних процесів, а також спрямованість лекції на практичну площину застосування знань. Останнє є особливо важливим у процесі самостійного моделювання магістрантами досліджень, компетентнісного зростання молодих фахівців та органічно вписується у методичні стратегії кафедри української мови і літератури.
Показова лекція «Літературні системи: типи, динаміка, проблеми визначення. Вчення про світову літературу»
Related Post
Студентські творчі BATTLES МНУ 2021Студентські творчі BATTLES МНУ 2021
Студенти філологічного факультету посіли 2 місце в танцювальних батлах першокурсників університету! Цей захід демонструє єднання молоді, заряджає всіх присутніх позитивною енергією, дарує оптимізм та натхнення. Вітаємо команду філологічного факультету!
ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ФАКУЛЬТЕТСЬКОЇ РОДИНИ!ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ФАКУЛЬТЕТСЬКОЇ РОДИНИ!
Дорогі першокурсники 2019 року! Ласкаво просимо до нашої факультетської родини! Студенські роки мають стати для вас часом інтелектуального та професійного росту, розкриття творчого потенціалу, часом закоханості та яскравих вражень, що
Мовно-комунікативна компетентність у професійному розвиткуМовно-комунікативна компетентність у професійному розвитку
Державна політики в галузі освіти зорієнтована на формування мовної особистості, самодостатньої, комунікативно компетентної, здатної й готової до спілкування в будь-яких життєвих реаліях. Це сприятиме багатогранній самореалізації, формуванню стійких навичок володіння