Без рубрики ТЕМАТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ ДО 106-річниці з ДНЯ НАРОДЖЕННЯ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО

ТЕМАТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ ДО 106-річниці з ДНЯ НАРОДЖЕННЯ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО

Важливим елементом підготовки майбутніх вчителів англійської мови є інтеграція педагогічного компоненту в зміст їхньої мовної підготовки. 106 річниця з Дня народження В.О. Сухомлинського надихнула студентів 1 курсу кафедри германської філології до проведення тематичного заняття, присвяченого вивченню життєвого й творчого шляху видатного українського освітянина. Протягом заняття студенти вивчали біографію педагога, його філософські й педагогічні принципи; переглядаючи уривок з фільму, розвивали навички медіації, спостерігаючи за майстром під час освітньо-виховного процесу; поставили себе на місце учнів Василя Олександровича, відповідаючи на питання, які він пропонував своїм вихованцям. Завдяки застосуванню предметно-мовного інтегрованого навчання студенти змогли підійти до розуміння концепції холістичної педагогіки, яка розглядає навчання як цілісний процес, що залучає всі аспекти людського досвіду, формуючи гармонійну особистість.

An important element in the training of future teachers of English is the integration of the pedagogical component into the content of language learning. The 106th anniversary of the birth of V.O. Sukhomlynskyi inspired the first-year students of the Department of Germanic Philology to hold a thematic lesson dedicated to the study of the life and work of the outstanding Ukrainian educator. During the lesson, the students studied the biography of the educator, his philosophical and pedagogical principles; they watched an episode of the film, developed mediation skills by observing the master during the educational process; they put themselves in the shoes of Vasyl Oleksandrovych’s students, answering the questions he had posed to his pupils. By application the CLIL methodology, the students were led to understanding the concept of holistic pedagogy, which sees learning as a comprehensive process involving all aspects of human experience and forming a harmonious personality.

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

The Global Trend in Bilingual Education/Глобальна тенденція двомовної освітиThe Global Trend in Bilingual Education/Глобальна тенденція двомовної освіти

У період з 22 по 26 травня 2023 року викладачі кафедри германської філології МНУ імені В.О.Сухомлинського Лідія Айзікова та Римма Майборода беруть участь у академічній мобільності в межах проекту «Foreign

Засідання дискусійного клубу «Мовознавчий доробок Бориса Грінченка»Засідання дискусійного клубу «Мовознавчий доробок Бориса Грінченка»

23 квітня 2024 року відбулося третє засідання дискусійного клубу «Мовознавчий доробок Бориса Дмитровича Грінченка» для студентів першого курсу (слухачів курсу «Загальне мовознавство»). Гості заходу дослідили лексикографічну діяльність Бориса Грінченка; з’ясували,

«ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФІЛОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ У ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР»/CURRENT TRENDS OF THE PHILOLOGICAL EDUCATION DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF EUROPEAN INTEGRATION«ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФІЛОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ У ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР»/CURRENT TRENDS OF THE PHILOLOGICAL EDUCATION DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF EUROPEAN INTEGRATION

15-16 квітня  2021 року філологічний факультет МНУ імені В.О. Сухомлинського об‘єднав учасників VII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції розвитку філологічної освіти в контексті інтеграції у європейський простір». Мета проведення конференції –