Без рубрики Онлайн курс «Методологія CLIL»

Онлайн курс «Методологія CLIL»

10 лютого 2025 року розпочалася 3 хвиля онлайн-курсу «Методологія CLIL», який став результатом спільної праці українських викладачів закладів вищої освіти та міжнародних партнерів Еразмус+ 610427-EPP-1-2019-1-EE-EPPKA2-CBHE-JP в рамках проєкту «Розвиток потенціалу підготовки вчителів іноземної мови як шлях до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції в Україні/ MultiEd», запропонований кафедрою германської філології філологічного факультету Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова. Завідувач кафедри к.п.н., професор Мироненко Т.П. звернулася до присутніх з вітальним словом, підкреслила важливість оволодіння методикою CLIL і необхідність її адоптації в Україні. Доцент кафедри германської філологіії к.п.н. Добровольська Л.С. ознайомила присутніх з правилами роботи на платформі Moodle, видами і типами завдань. На зустрічі-консультації присутнім була представлена презентація “Методологія CLIL”, основною метою якої було ознайомити слухачів з особливостями методики предметно-мовного інтегрованого навчання, історією її виникнення, ознайомити з досвідом і результатами викладання за методикою CLIL в різних країнах світу. Презентація була представлена студенткою-магістранткою групи 5731 спеціальності 014 Середня освіта. 014.021 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна літературв) Черевко Анастасією, яка успішно засвоїла курс “Предметно-мовне інтегроване навчання” у першому семестрі під час першого року навчання у магістратурі. Після презентації присутні ставили запитання, висловлювали свої бачення щодо методики CLIL і умов її адоптації в Україні. Дякуємо всім присутнім за приємну зустріч. Зустріч-консультацію підготувала ст.викладач кафедри германської філології к.п.н. Шевченко І.В.

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

«Вірші пишуться для того, щоб сказати більше, ніж можна сказати прозою»«Вірші пишуться для того, щоб сказати більше, ніж можна сказати прозою»

«Вірші пишуться для того, щоб сказати більше, ніж можна сказати прозою», – це полемічне твердження, хоча й досить точне, – в основі лекційного заняття, проведеного доц. І. Г. Родіоновою для

Настановча конференція з мовної практики з англійської мовиНастановча конференція з мовної практики з англійської мови

Надзвичайно важливою складовою частиною професійної підготовки майбутніх учителів-філологів є мовна практика з основної мови у дитячих оздоровчих таборах, що передбачена навчальним планом НУК імені адмірала Макарова (філологічний факультет). Згідно з