Без рубрики Global UGRAD Program

Global UGRAD Program

Шановні студенти 1-3 курсів українських ВНЗ! Довгоочікувана новина! Конкурс за програмою Global UGRAD Program 2018-2019 розпочато!

Уряд Сполучених Штатів Америки та організація World Learning мають за честь оголосити про початок конкурсу на участь у Програмі обміну для студентів вищих навчальних закладів у 2018-2019 навчальному році.
Учасники програми навчатимуться протягом одного семестру без отримання ступеня в Сполучених Штатах за будь-якими спеціальностями.
Програма Global UGRAD підтримує талановитих іноземних студентів, надає майбутнім лідерам можливість навчатися у США з метою поглиблення знань та вивчення американської культури і традицій.
Детальна інформація та анкета за посиланням: https://goo.gl/mG4RPL
Реєстрація: https://www.worldlearning.org/projects/global-ugrad/
Кінцевий термін подачі заявок: 31 грудня 2017 року.

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

Мовно-комунікативна компетентність у професійному розвиткуМовно-комунікативна компетентність у професійному розвитку

Державна політики в галузі освіти зорієнтована на формування мовної особистості, самодостатньої, комунікативно компетентної, здатної й готової до спілкування в будь-яких життєвих реаліях. Це сприятиме багатогранній самореалізації, формуванню стійких навичок володіння

ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ФАКУЛЬТЕТСЬКОЇ РОДИНИ!ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ФАКУЛЬТЕТСЬКОЇ РОДИНИ!

Дорогі першокурсники 2019 року! Ласкаво просимо до нашої факультетської родини! Студенські роки мають стати для вас часом інтелектуального та професійного росту, розкриття творчого потенціалу, часом закоханості та яскравих вражень, що

Гостьова лекція «Застосування спеціальних логопедичних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»Гостьова лекція «Застосування спеціальних логопедичних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»

17 квітня на кафедрі спеціальної освіти для магістрів 5 курсу пройшла гостьова лекція «Застосування спеціальних логопедичних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП)», проведена доцентом кафедри дефектології