Без рубрики «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»

«КОМУНІКАЦІЯ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»

20 квітня 2023 року на кафедрі спеціальної освіти у межах IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції розвитку філологічної освіти в контексті інтеграції у Європейський простір» відбулося засідання секції  «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ». Керівник секції: Карсканова Світлана Вікторівна, кандидат психологічних наук, в.о. завідувача кафедри спеціальної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.

Великий інтерес присутніх викликало теми виступів:

Кисличенко В.А., кандидата педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної
освіти: Формування комунікативних навичок у ранньому онтогенезі мовлення.

Середи Ірини Валеріївни, кандидат педагогічних наук, доцента кафедри

Розвиток навичок екологічного спілкування та емоційного інтелекту
педагога

Білюк Олена Геннадіївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри

Крос-культурна комунікація у віртуальній реальності як шлях
підвищення ефективності взаємодії в освітньому процесі.

Виступи студентів були змістовними та розкривали суть тематики секції.

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

СВЯТКОВИЙ КОНЦЕРТ ДО ДНЯ ПРАЦІВНИКА ОСВІТИСВЯТКОВИЙ КОНЦЕРТ ДО ДНЯ ПРАЦІВНИКА ОСВІТИ

8 жовтня на факультеті іноземної філології пройшов міні-концерт присвячений Дню працівника освіти. З професійним святом викладачів вітали новоспечені зірочки першого курсу, виконавши чарівну пісню про нелегку вчительську справу та поставивши

Онлайн зустріч з майбутніми студентамиОнлайн зустріч з майбутніми студентами

22 листопада 2021 року відбулася онлайн зустріч студентів 446 групи філологічного факультету МНУ імені В.О. Сухомлинського з учнями 10-11 класів Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4. Студенти спеціальності Середня

ERASMUS+ PROGRAMMEERASMUS+ PROGRAMME

Одним із напрямів розвитку української вищої освіти є впровадження моделі «змішаного навчання» у навчальний план підготовки магістрів, що передбачає поєднання аудиторних, дистанційних, он–лайн занять, а також каскадного навчання. Кафедра англійської